ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

گردنبند هفت سنگ معدنی چشم ببر

هفت سنگ معدنی چشم ببر

این سنگ فعال کننده مراکز حرکتی در بدن از جمله استخوانها و مفاصل می باشد و باعث تقویت انها می شودطیف و هاله انرژی این سنگ با تاثیر شدید بر چاکرای شبکه خورشیدی بدن را گرم نگه داشته اثر تسکین دهنده ای بر تنگی نفس و اسم دارداعصاب را ارام می کند چشم ببر این امکان را به افراد عصبی می دهد تا تمایل به از بین بردن دلایل و بی توجهی بر تمرکز فکر و اندیشه هایشان را داشته باشند .این سنگ با ارزش برای تعلیم دهی بچه ها بکار برده می شود و تمرکز فکر در افزایش داده در زمان امتحانات می توانید این سنگ جذاب را جلوی خود قرار دهید . چشم ببر با ارتعاشات تعیین شده ای باعث تحریک افراد ترسو ضعیف و بی اراده می شود همچنانکه باعث استواری و تقویت کبد می شود و عمل باکتریها را مهار می کند . این سنگ زیبا با تاثیر بر چاکرای شبکه خورشیدی افکار ما را برای مداوای ذات درونمان تحریک می کند و

تصمیمات ما را جهت حل مشکلات مالی هدایت کرده و در این زمینه کمک با ارزشی به ما می کند چنا نچه شخصی بتواند چاکرای شبکه خورشیدی و چشم سوم خود را وسیع کند اگاهی او بالا رفته و خواسته هایش روز به روز تحقق پیدا خواهد کرد.

قیمت: 14,900 تومان


روش خرید: برای خرید هفت سنگ معدنی چشم ببر، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید هفت سنگ معدنی چشم ببر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد