ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

ریش تراش فیلیپس مدل8210

ریش تراش فیلیپس مدل8210

اصلاح صورت طرح فیلیپس Philips مدل rscw8210 با عملکرد فوق العاده کم صدایی طراحی شده که امکان اصلاحی دقیق و سریعی را بوجود می آورد. همچنین بدنه خوش دست این دستگاه با سیستم ضد لغزش، که بر روی این دستگاه تعبیه شده، امکان کنترل بهتر ریش تراش را برای شما به راحتی فراهم می کند. این دستگاه دارای 3 تیغه استیل چرخشی با 3 الگوی مختلف می باشد که به حالت یک مثلث در کنار هم قرار گرفته اند و با روشن کردن دستگاه شروع به چرخش می کنند.
تیغه های این دستگاه جهت نظافت و رعایت بهداشت قابل شستشو می باشند و به راحتی می توان آنها را زیر شیر آب گرفت و شست. همچنین ماشین اصلاح صورت طرح فیلیپس دارای محفظه جمع شدن مو می باشد که مانع ریزش ذره ای مو به بیرون می شود و جایی را هم کثیف نمی کند.
ریش تراش مدل rscw8210 قابلیت انعطاف دارد و با منطبق شدن برروی پستی و بلندی های صورت، فشار دادن ریش تراش روی صورت را به حداقل می رساند که این عملکرد باعث نتیجه بهتر و صدمه کمتر به پوست می شود.
خط زن دقیق این دستگاه دقیقا بر روی بدنه اصلی در پشت دستگاه تعبیه شده که به آسانی برای اصلاح دقیق ریش و سبیل بدون آسیب رساندن به پوست قابل استفاده می باشد. این دستگاه تنها توسط پایه ای که به همراه دستگاه است بطور ایستاده قابل شارژ می باشد، که در عرض یک ساعت شارژ و به مدت یک ساعت هم بطور مداوم می توان از این دستگاه استفاده کرد.

قیمت: 125,000 تومان


روش خرید: برای خرید ریش تراش فیلیپس مدل8210، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ریش تراش فیلیپس مدل8210

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد