ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

گردنبند حدود یک گرمی چشم ببر یا تایگر

گردنبند تایگر حدود یک گرم

چشم ببر یا تایگر توده ای از کوارتز قهوه ای طلا ییاست که به شکل راه راه با رسوبات رشته های آهن خرمایی رنگ است و در برابر اسید ها بسیار حساس است .مهمترین این توده ها در کشور های بیرمانی هندوستان آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا و غرب استرالیا یافت می شود .

تاثر بر بدن :
این سنگ فعال کننده مراکز حرکتی در بدن از جمله استخوان ها و مفاصل می باشد و باعث تقویت آنها می شود . رنگ قهوه ای طلایی آن باعث گرم نگه داشتن بدن و بیش از هر چیز مجراهای تنفسی میشود . همچنین این سنگ دارای اثر تسکین دهندگی در تنگی نفس و آسم است . همسطح متابولیسم بدن اعصاب را آرام می کند . چشم ببر این امکان را به افراد عصبی میدهد تا تمایل به از بین بردن دلایل و بی توجهی بر تمرکز فکر و اندیشه ها یشان را داشته باشند . این یک سنگ باارزش برای تعلیم دهی بچه ها به طور منظم است . چشم ببر با ارتعاشات تعیین شده ای باعث تحریک افراد ضعیف بی اراده و ترسو میشود . همچنانکه باعث استواری و تقویت کبد میشود و عمل باکتریها را مهار می کند .این سنگ بخصوص برای افراد مضطرب در نظر گرفته شده است و شبکه خورشیدی را تقویت میکند .

اثر بر روح و روان :
چشم ببر ایجاد گرما و آرامش میکند وافکار ما را برای مداوای ذات درونمان تحریک میکند . این سنگ به کسانی که دارای مشکلات امور مالی هشتند کمک با ارزشی میکند .
نشان طالع بینی :
چشم ببر مختص نشانهای جوزا سنبله و شیر است .
خصوصیات :
برای تقویت تمرکز توصیه می شود در طی کارهای شخصی این سنگ را با خود داشته باشید و برای امتحانات لازم است این سنگ رادر مقابل خود قرار دهید .
فروش ونگهداری :
چشم ببر در بازار تجارت به صورت های نتراشیده صیغلی جواهری داخل زنجیر جواهر و بعضی اوقات هم بصورت شئ تزئینی دیده میشود . نگهداری : بهتر است این سنگ را 2تا 3 بار در ماه زیر آب بشویید و حدودا 2الی 3 ساعت در برابر تابش نور خورشید قرار دهید تا دوباره شارژ می شود .
منبع:

عنوان کتاب: سنگ درمانی
نویسنده: شوفل برگر_لاندهر
مترجم:فرحناز ثنایی موحد
انتشارات: اهورا
جلد:1و2
وقسمت های خواص جادویی ازمتون انگلیسی معتبر ترجمه شده است.


قیمت: 14,000 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند تایگر حدود یک گرم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند تایگر حدود یک گرم

گردنبند فلوریت آبی اصل

گردنبند فلوریت آبی اصل

خصوصیات فلوریت

انرژی آشفته و مخرب و دلسرد کننده را بر طرف میکند

بین رابطه منفی و مثبت ، تعادل برقرار میکند

کمک میکند که واقعیت را پشت تصور غلط ببینید

انرژی را تثبیت میکند

انرژی جهانی را در خود میکشد و بدن را تغذیه میکند

کمال فیزیکی را بدست می دهد

تصفیه و پاک کردن و رفع اختلال را تا مین میکند

برای رفع آنفلوانزا و زخمهای مری و عفونت در تنظیم رشد غده ها خوب است


فلوریت آبی :

فکرهای پیاپی و حافظه را توسعه و افزایش میدهد

انرژی آرام کننده ای تولید میکند که امکان میدهد نیروی مدیومی هدایت شود

برای مجرای مسدود شده اشک و التهاب و مجرای گوش و بینی خوب است
منبع:

عنوان کتاب: سنگ درمانی
نویسنده: شوفل برگر_لاندهر
مترجم:فرحناز ثنایی موحد
انتشارات: اهورا
جلد:1و2
وقسمت های خواص جادویی ازمتون انگلیسی معتبر ترجمه شده است.

قیمت: 46,000 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند فلوریت آبی اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند فلوریت آبی اصل

کلاه مخصوص زنده یاد مرتضی پاشایی

کلاه مخصوص زنده یاد مرتضی پاشایی

این کلاه دقیقا طرح همان کلاه معروف مرتضی عزیز هست که شما میتوانید خریداری نمایید

مرتضی عزیز کلاه های زیادی داشت اما معروفترین و محبوبترین کلاه او از زبان خودش همین کلاهی هست که مشاهده مینمایید.




مرتضی پاشایی (۲۰ مرداد ۱۳۶۳ — ۲۳ آبان ۱۳۹۳) خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود. پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید. او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر نمود. آلبوم‌های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگر او هستند که تا پیش از درگذشتش بصورت رسمی منتشر نشده بودند.[۱]





وی از آذر ۱۳۹۲ به تشخیص پزشکان به سرطان معده مبتلا گردید[۲] و در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰ سالگی درگذشت.






فعالیت‌ها

او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

مرتضی پاشایی از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت. او از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعات خود شروع به کار کرد، او با قطعه یکی هست به شهرت رسید. کارشناسان او را از پیروان سبک شادمهر عقیلی و محسن یگانه می‌دانند.[۳][۴]مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم دار پاپ ایران پیوست.

ترانهٔ «یکی هست» از کارهای شاخص پاشایی دانسته می‌شود. پاشایی ترانهٔ «عصر پاییزی» را برای مجموعهٔ تلویزیونی به همان نام ساخته بود که مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آن اجازهٔ پخش ندادند. پاشایی نیز «عصر پاییزی» را در اینترنت منتشر کرد که به یکی از محبوب‌ترین ترانه‌های او تبدیل شد.[۵] او همچنین ترانهٔ «نگران منی» را به عنوان تیتراژ برنامهٔ تلویزیونی ماه عسل اجرا کرده بود.[۲]
بیماری

در آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد. مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شد. به دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده، با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیه مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند، همچنین در ۲۰ آبان معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از وی عیادت کرده بودند.[۶]
مرگ
نوشتار اصلی: مرگ و تشییع مرتضی پاشایی

پاشایی که در ۱۳ آبان ۱۳۹۳ به علت شرایط وخیم بیماری سرطان در بیمارستان بهمن تهران بستری شده بود، سرانجام پس از ماه‌ها تحمل درد بیماری سرطان، صبح روز جمعه بیست و سوم آبان ۱۳۹۳ (حدود ساعت ۱۰:۳۰) در بیمارستان بهمن، تهران از دنیا رفت.

قیمت: 35,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید کلاه مخصوص زنده یاد مرتضی پاشایی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کلاه مخصوص زنده یاد مرتضی پاشایی

مقنعه بروجرد اصل ساده نخی آنتی باکتریال

مقنعه بروجرد اصل ساده نخی آنتی باکتریال

مقنعه نخی ساده یکی از مدل هایی است که مناسب همه خانمها در همه سنین و هر مکان می باشد.

مقنعه های زیادی به اسم مقنعه بروجرد تولید و ارائه می شوند که هر کدام کیفیت، جنس و دوخت متفاوتی نسبت به هم دارند.

ما ارائه کننده مرغوب ترین و بهترین کیفیت مقنعه ساده بروجرد می باشیم.





ویژگی های مقنعه ساده نخی بروجرد:

1- مقنعه نخی ساده بروجرد از جنس الیاف درجه یک با دوخت اعلا و دوردوزی کامل می باشد که توسط مجرب ترین تولید کننده مقنعه بروجرد دوخته شده است.

2- این مقنعه بروجرد اصل ضد قارچ و بو گرفتگی بوده و به دلیل جنس درجه یک پارچه هنگام پوشیدن سُر نمی خورد.

3- شما می توانید مدت زیادی از این مقنعه اصل بروجرد به عنوان مقنعه اداری و رسمی، مقنعه پرسنلی، مقنعه دانشجویی استفاده کنید با اطمینان اینکه رنگ و جلای ان در اثر شستشو نمی رود و بور نمی شود.





4- این مقنعه ساده بروجرد نخی در 2 رنگ مشکی و سرمه ای با سایز استاندارد 85 ارائه می شود.

5- جهت دریافت محصول ابتدا فرم سفارش را پر کرده آنگاه محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس مبلغ انرا به مامور ارسال بپردازید




قیمت: 12,000 تومان


روش خرید: برای خرید مقنعه بروجرد اصل ساده نخی آنتی باکتریال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مقنعه بروجرد اصل ساده نخی آنتی باکتریال

فروش مقنعه بیتا رنگ قرمز مشکی فانتزی

مقنعه بیتا رنگ قرمز مشکی فانتزی

یکی از زیباترین طرح ها و رنگ های مقنعه موجود در بازار ایران مقنعه کرواتی طرح بیتا و رنگ های متنوع آن است.

این مقنعه علاوه بر زیبایی و شیک بودن بسیار امروزی و جوان پسند نیز هست.

رنگ قرمز و مشکی مقنعه بیتا از پرطرفدارترین رنگ های مقنعه مدل بیتا است که با هم ویژگی های آنرا می بینیم:





ویژگی های مقنعه بیتا رنگ قرمز مشکی:

1- این مدل مقنعه بیتا با اندازه استاندارد دارای زیر شالی طرح رامش به رنگ مشکی می باشد و شال اطراف و نوار کرواتی ان به رنگ قرمز است که به همراه گیره نگین دار ارائه می شود.

2- جنس مقنعه بیتا مدل کرواتی بسیار لطیف و با دوام بوده و به هیچ عنوان مشکل سرخوردگی روی سر را ندارد.





3- شما می توانید مقنعه طرح بیتا را به عنوان مقنعه اداری، مقنعه مجلسی، مقنعه دانشجویی، مقنعه رسمی و... بپوشید.


4- با توجه به جنس درجه یک پارچه آن و ثابت بودن رنگ با خیال راحت آنرا بشویید و بپوشید.

5- مقنعه بیتا رنگ قرمز و مشکی یکی از پرطرفدارترین مدل های مقنعه در ایران نزد شیک پوشان و امروزی هاست.





شما هم به جمع خانمهای خوش پوش بپیوندید

جهت دریافت محصول ابتدا فرم سفارش را پر کنید سپس محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید آنگاه مبلغ آنرا به مامور ارسال پرداخت نمایید

قیمت: 26,000 تومان


روش خرید: برای خرید مقنعه بیتا رنگ قرمز مشکی فانتزی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مقنعه بیتا رنگ قرمز مشکی فانتزی