ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

گردنبند سنگ معدنی سودالیت (شفا بخش)


گردنبند سنگ معدنی سودالیت (شفا بخش)

سودالیت
سودالیت سنگی موثر برای فشار خون بالاو تپش قلب است .اعصاب را ارام و موزون می کند تیرویید و غدد دیگر را تقویت می کند محرکی برای مغز و بافت لنفاوی است و نیروی حیات به بدن می بخشد این سنگ با تاثیر بر چاکرای گلو و چشم سوم باعث بر انگیخته شدن و تثبیت عقیده منطقی در ما در برابر اشخاص نکته بین می شود اعتماد به نفس را زیاد باعث صداقت و استواری می شود به ما شجاعت می دهد و حس گناه و اضطراب را از بین می برد


قیمت: 5,900 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند سنگ معدنی سودالیت (شفا بخش)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند سنگ معدنی سودالیت (شفا بخش)

گردنبند طبیعی و معدنی ژئود کوارتز

گردنبند طبیعی و معدنی ژئود کوارتز

گردنبندی بسیار پرانرژی و زیبا از سنگ طبیعی کوارتز(ژئود طبیعی در ابعاد کوچک)
ین سنگ بر طبق تحقیقات سنت هیلگارد بنژان برای درمان بیماریهای غده تیرئید و چشم موثر است در عصر ما این سنگ بسیار شناخته شده است و معولا برای دردهای پشت دیسک کمر و فتق کمری استفاده می شود امیخته این سنگ با کهربا بسیار فعال است و ریه و چشم را تقویت می کند نیز بسیاری از ناراحتیهای چشم را در مان می کند تسکین دهنده ای برای سیستم عصبی کل بدن به شمار می رود غدد صنوبری را تقویت می کند و توانایی و نیروی زندگیمان را افزایش می دهد .این سنگ همچنین سر درد های مزمن و اختلالات روده ای را تسکین می دهد .امیخته ان با منیزیت و یشم قرمز اضافه وزن و انسداد انرژی در بدن را از بین می برد سنگ کریستال برای مدیتیشن بسیار مناسب است و از قدرتی بر خوردار است که همچون حایلی در برابر انرژی های منفی و اخلال گر از محیط های خانه مانند اتاق خواب اتاق کار ... محافظت می کند این سنگ بر تمام چاکراها بخصوص چشم سوم شبکه خورشیدی و چاکرای قلب عمیقا نفوذ می کند و ان را متعادل و پر انرژی می کند چاکرای مسدود و گره های انرا باز می کند بنابر این حتما از این سنگ استفاده کنید

قیمت: 19,900 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند طبیعی و معدنی ژئود کوارتز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند طبیعی و معدنی ژئود کوارتز

فروش گردنبند نقره 950 با سنگ معدنی و طبیعی حدید (هماتیت)

گردن آویزنقره با سنگ طبیعی هماتیت(حدید)

گردن اویز زیبای نقره 950 با سنگ معدنی و طبیعی حدید (هماتیت)
با ابعاد 26در 18 میلیمتر با خواص در مانی
سنگ هماتیت عمل باز سازی خون و سلولهای بدن را افزایش می دهد قلب و گردش خون را فعال می کند ریه ها کبد طحال و کلیه ها را نیز تقویت می کند عمل اصلاح کنندگی در طی بیماری یا بعد از ان را نیز بر عهده دارد این سنگ برای واریس انعقاد خون ناراحتی های انسداد رگها و همچنین برای بیماریهای گردش خون بسیار موثر است از خونریزی منافذ به طور طبیعی و یا در زیر پوست جلوگیری می کند و باعث بند امدن خونریزی می شود به التیام زخمها کمک وجراحت هارا کاملا بر طرف می کند و نیز باعث خواب راحت و عمیق می شود. این سنگ با تاثیر بر چاکرای ریشه اراده شجاعت و فعالیت ما را زیاد می کند و محرکی برای شروع از صفر در کارها ترقی و پیشرفت اختیار توانایی و قدرت تصمیم گیری است.

قیمت: 36,900 تومان


روش خرید: برای خرید گردن آویزنقره با سنگ طبیعی هماتیت(حدید)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردن آویزنقره با سنگ طبیعی هماتیت(حدید)

گردنبند شیک طرح پرنده و درخت

گردنبند درخت

گردنبند درخت و پرنده گردنبندی جدید و بسایر زیبا در دو رنگ طلایی و نقره ای


قیمت: 10,000 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند درخت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند درخت

گردنبند دخترونه طرح برگ

گردنبند برگ

بسیار زیبا و ظریف
فقط رنگ طلایی موجود است


قیمت: 10,000 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند برگ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند برگ