ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

ماه

خرید زیورآلات+خرید لوازم آرایش+خرید نرم افزار جدید+خرید اینترنتی

گردنبند حدود یک گرمی چشم ببر یا تایگر

گردنبند تایگر حدود یک گرم

چشم ببر یا تایگر توده ای از کوارتز قهوه ای طلا ییاست که به شکل راه راه با رسوبات رشته های آهن خرمایی رنگ است و در برابر اسید ها بسیار حساس است .مهمترین این توده ها در کشور های بیرمانی هندوستان آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا و غرب استرالیا یافت می شود .

تاثر بر بدن :
این سنگ فعال کننده مراکز حرکتی در بدن از جمله استخوان ها و مفاصل می باشد و باعث تقویت آنها می شود . رنگ قهوه ای طلایی آن باعث گرم نگه داشتن بدن و بیش از هر چیز مجراهای تنفسی میشود . همچنین این سنگ دارای اثر تسکین دهندگی در تنگی نفس و آسم است . همسطح متابولیسم بدن اعصاب را آرام می کند . چشم ببر این امکان را به افراد عصبی میدهد تا تمایل به از بین بردن دلایل و بی توجهی بر تمرکز فکر و اندیشه ها یشان را داشته باشند . این یک سنگ باارزش برای تعلیم دهی بچه ها به طور منظم است . چشم ببر با ارتعاشات تعیین شده ای باعث تحریک افراد ضعیف بی اراده و ترسو میشود . همچنانکه باعث استواری و تقویت کبد میشود و عمل باکتریها را مهار می کند .این سنگ بخصوص برای افراد مضطرب در نظر گرفته شده است و شبکه خورشیدی را تقویت میکند .

اثر بر روح و روان :
چشم ببر ایجاد گرما و آرامش میکند وافکار ما را برای مداوای ذات درونمان تحریک میکند . این سنگ به کسانی که دارای مشکلات امور مالی هشتند کمک با ارزشی میکند .
نشان طالع بینی :
چشم ببر مختص نشانهای جوزا سنبله و شیر است .
خصوصیات :
برای تقویت تمرکز توصیه می شود در طی کارهای شخصی این سنگ را با خود داشته باشید و برای امتحانات لازم است این سنگ رادر مقابل خود قرار دهید .
فروش ونگهداری :
چشم ببر در بازار تجارت به صورت های نتراشیده صیغلی جواهری داخل زنجیر جواهر و بعضی اوقات هم بصورت شئ تزئینی دیده میشود . نگهداری : بهتر است این سنگ را 2تا 3 بار در ماه زیر آب بشویید و حدودا 2الی 3 ساعت در برابر تابش نور خورشید قرار دهید تا دوباره شارژ می شود .
منبع:

عنوان کتاب: سنگ درمانی
نویسنده: شوفل برگر_لاندهر
مترجم:فرحناز ثنایی موحد
انتشارات: اهورا
جلد:1و2
وقسمت های خواص جادویی ازمتون انگلیسی معتبر ترجمه شده است.


قیمت: 14,000 تومان


روش خرید: برای خرید گردنبند تایگر حدود یک گرم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند تایگر حدود یک گرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد